شهرستان ها

هیئت والیبال استان اصفهان بدون رئیس باقی‌ماند

اصفهان – انتخابات هیئت والیبال استان اصفهان پس از دوسال امروز برگزار شد، اما به دلیل برابری رای‌ها این انتخابات به زمانی دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان شامگاه شنبه بعد از حدود ۲ سال با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع برگزار شد.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در ابتدای این مجمع، اظهار کرد: بعد از دوسال شرایط این را پیدا کردیم که انتخابات هیئت والیبال استان اصفهان را برگزار کنیم. در این چند وقت اخیر شاهد افتخارات پی در پی تیم ملی والیبال در رده‌های سنی مختلف بودیم. از همه اعضای مجمع انتظار داریم کمک کنند تا والیبال استان مانند گذشته موفقیت کسب کند.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال به هرکسی که انتخاب شود کمک مادی و معنوی می‌کند. امیدواریم شاهد دوران پر افتخار و پر فروغی در والیبال استان اصفهان باشیم.

برای این دوره از انتخابات فریبا صادقی، علی زمانی و شهرام صدری کاندید بودند که شهرام صدری در مجمع حضور پیدا نکرد و انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرد.

در ادامه مجمع علی زمانی و فریبا صادقی برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دادند که در دور اول، دوم و سوم رأی گیری، دو کاندید آرای تساوی کسب کردند و طبق آئین نامه قرار شد انتخابات به زمانی دیگر موکول شود.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، در رابطه با این انتخابات اظهار کرد: باتوجه به نتیجه‌ای که کسب شد مجدداً انتخابات را خواهیم داشت، دوسال به خاطر کرونا و نبود ثبات در مدیریت ورزش اصفهان طول کشید تا این انتخابات برگزار شود، قصد داشتیم رئیس هیئت والیبال را امروز مشخص کنیم تا شاهد برنامه ریزی بهتری برای والیبال در سطح استان باشیم.

وی ادامه داد: از کاندیدها و اعضای مجمع که احساس مسئولیت کردند و آمدند تشکر می‌کنم. پتانسیل اصفهان در والیبال بیش‌تر از چیزی است که وجود دارد و هیئت باید برنامه ریزی بهتری را دنبال کند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه شاهد رشد بعضی تیم‌ها مانند کره در والیبال هستیم، تصریح کرد: کشورهای دیگر برای والیبال ما زنگ خطر شدند که خانواده والیبال باید کمک کنند تا والیبال ایران را در سطح دنیا ارتقا دهیم. هیئت‌ها نقش کلیدی در این رشته دارند که امیدوارم در انتخابات بعدی هیئت والیبال استان اصفهان شاهد افراد دیگری هم باشیم.

داورزنی افزود: باشگاه‌های اصفهانی که در فوتبال ورود کردند، بیایند و در والیبال هم سرمایه گذارز کنند. والیبال چهارمین رشته پر طرفدار است که حدود یک میلیارد دنبال کننده دارد، بخش صنعتی و خصوصی با ورود به این رشته می‌توانند به والیبال کمک کنند در مقابل از برندینگ والیبال برای اسم باشگاه خود استفاده کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا