شهرستان ها

هیات خبرنگار در مازندران سازماندهی می شود

ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: هیات خبرنگار به صورت حرفه ای و سازماندهی شده در استان فعالیت خود را آغاز می کند.

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیأت خبرنگار به صورت حرفه‌ای و سازماندهی شده در استان فعالیت خود را آغاز می‌کند.اظهار کرد: باتوجه به انتخابات مهم ریاست جمهوری، جهت مشارکت حداکثری و خلق حماسه جدید هیئات مذهبی مانند گذشته در وسط میدان برای تحقق منویات امام انقلاب اسلامی پرچمداری خواهد کرد.

مشاور عالی هیئات مذهبی کشور ابراز امیدواری کرد: مردم غیور ایران اسلامی با آمدن پای صندوق‌های رأی دوباره مهر تأییدی بر جمهوری اسلامی خواهند زد، و برای حفظ دستاوردهای نظام و خون شهیدان با اطاعت از ولی فقیه زمان در انتخابات با انتخاب اصلح راه شهیدان خدمت را زنده نگه می‌دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی همچنین با گرامیداشت هفته ولایت و عید غدیر تاکید کرد: شورای هیئات مذهبی آحاد جامعه را برای مشارکت در انتخابات دعوت و انشاالله با خلق این حماسه جاودان مثل قبل در این آزمون و امتحان قلب امام زمان (عج)، رهبر انقلاب و دلسوزان انقلاب را شاد خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت هیأت خبرنگار گفت: هیأت خبرنگار با مسؤولیت سنگین و مهمی که بر عهده دارد برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت خدمت تلاش مضاعف خواهد کرد تا به صورت صحیح و کامل این خدمات و دستاوردها به مردم بخصوص جوانان انعکاس پیدا کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا