شهرستان ها

هیچ راهی به جز حرکت به سمت فعالیت اقتصادی نداریم



فارس بزودی استان اول حوزه انرژی می شود


استاندار فارس گفت: اگر چه ریشه زندگی ما مسائل فرهنگی است اما تا مسئله اقتصاد درست نشود مشکلات برطرف نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه درسومین همایش سرمایه‌گذاری فارس در شهرستان جهرم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، نمایندگان شهرستان‌های جهرم فیروز آباد، خفر، فراشبند و خرامه در مجلس و مدیران کل ادارات استان فارس در شهرستان جهرم برگزار شد، افزود: به سرمایه گذاران قول می‌دهیم در کنار آن‌ها باشیم و راه را برای فعالیت سرمایه گذاران هموار کنیم؛ برای کشور هیچ راهی به جز حرکت به سمت فعالیت اقتصادی وجود ندارد.

استاندار فارس ادامه داد: افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج را ناشی از نگرانی‌های اقتصادی جوانان در این زمینه بر شمرد.

وی اقدامات خلاقانه مطابق با اقلیم استان را گره گشای مشکلات استان بر شمرد و گفت: بزودی و با کشف میدان‌های جدید انرژی در فارس و با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد دلاری به عنوان استان اول حوزه انرژی از بوشهر پیشی خواهیم‌گرفت.

ایمانیه با ذکر اینکه بازار دائمی صنایع دستی در جهرم راه اندازی خواهد شد ادامه داد: شرایط باید به گونه‌ای باشد که هنرمندان صنایع دستی دغدغه فروش نداشته باشند.

وی از راه اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در سفارتخانه‌های ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

استاندار فارس در خصوص اصلاح نژاد محصولات زراعی و باغی گفت: جهرم می‌تواند یکی از مراکز اصلی در این زمینه باشد.

وی با ذکر این که بهره وری می‌تواند شاخص‌های اقتصادی را به شکل ویژه‌ای افزایش دهد از سرمایه گذاران خواست تا با خیال راحت در فارس اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش ایلنا، در پایان این همایش از فعالین بخش اقتصادی و نوآوری تجلیل و از دستگاه فن‌آور و تمام اتوماتیک تیراتور با کاربرد در صنایع و آزمایشگاه‌های فنی رونمایی شد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا