شهرستان ها

هیچ کوتاهی در پرداخت تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌ها در استان صورت نگرفته است

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های یزد:

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با بیان اینکه بانک‌ها همواره به تعهدات خود در قبال دستورالعمل‌ها پای‌بند بوده‌اند گفت: هیچ کوتاهی در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک‌ها صورت نگرفته است.


به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ذبیح الله پورجان آباد در واکنش به سخنان سرپرست ورزش و جوانان یزد مبنی بر ضعف بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با جدیت در اولویت دستورکار بانک‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج جدی است اضافه کرد: شبکه بانکی استان حتی خارج از ساعت اداری نسبت به تکمیل پرونده متقاضیان اقدام می‌کند.

پورجان آباد افزود: سال گذشته پنج هزار و ۸۷۰ فقره تسهیلات ازدواج و هشت هزار و ۷۵۰ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت شده و در سه ماهه اول امسال هم هزار و ۴۱ فقره وام ازدواج و هزار و ۱۸۳ فقره وام فرزندآوری به حساب متقاضیان واریز شده است.

وی تأکید کرد که هیچ کوتاهی در پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها صورت نگرفته و مشکل اصلی در سهمیه تخصیصی به استان است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان عنوان کرد: متقاضیان حداکثر ۱۵ روز پس از ثبت نام به شعبه ارجاع داده می‌شوند و پس از تکمیل مدارک هم حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز تسهیلات پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا