شهرستان ها

واحدهای فناور اقلام موردنیاز ماشین‌سازی لرستان را تأمین می‌کنند

خرم‌آباد – رئیس پارک علم و فناوری لرستان از تأمین اقلام موردنیاز ماشین‌سازی لرستان به کمک واحدهای فناور پارک علم و فناور این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین طاهری گراوند صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: تور فناوری پارک علم و فناوری لرستان در راستای فراهم‌کردن زمینه همکاری‌های مشترک و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود برای رفع نیازهای اساسی شرکت ماشین‌سازی لرستان برگزار شد.

وی گفت: به‌منظور تأمین تجهیزات ماشین‌سازی لرستان و باهدف بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در زنجیره ارزش تجهیزات موردنیاز این شرکت، واحدهای فناور پارک علم و فناوری لرستان از محل ماشین‌سازی لرستان بازدید کردند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، ادامه داد: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود در ماشین‌سازی لرستان و نیاز این شرکت به توسعه و بهینه‌سازی محصولات و در ادامه مذاکرات پیشین بین، واحدهای فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته که در زمینه‌های تخصصی مرتبط با فعالیت‌های شرکت ماشین‌سازی فعالیت دارند، در قالب تور فناوری از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

طاهری گراوند، تصریح کرد: در این بازدید شرکت ماشین‌سازی لرستان و واحدهای فناور و دانش‌بنیان استان با ظرفیت‌ها، نیازها و توانمندی‌های یکدیگر آشنا شدند و طراحی و ساخت دستگاه CNC، طراحی سامانه هوشمند تشخیص خوردگی محصول، طراحی سامانه هوشمند تشخیص آتش‌سوزی در خطوط تولید و کالیبراسیون دستگاه‌های تولید، برای مذاکرات بعدی به‌منظور حصول توافق همکاری مورد توافق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این نوع همکاری‌ها نویدبخش تقویت بنیه فنّاورانه و ارتقا سطح نوآوری در صنعت استان است، ابراز امیدواری کرد که این اقدام مشترک، زمینه‌ساز پیشرفت‌های چشمگیری در ارتقا نوآوری در ماشین‌سازی لرستان شود و به‌عنوان الگویی برای همکاری‌های بین‌بخشی دیگر عمل کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا