شهرستان ها

واریز ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های استان بوشهر

بوشهر- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از واریز ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری‌نژاد عصر چهارشنبه در همایش روز شهرداری و دهیاری در بوشهر اظهار داشت: سال قبل ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان برای توسعه طرح‌های عمرانی و زیرساختی واریز شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر تعداد دهیاری‌های استان بوشهر را ۳۹۳ دهیاری ذکر کرد و افزود: طرح‌های عمرانی و درآمدزایی دهیاری‌ها در استان بوشهر امسال افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم در حوزه عمرانی به استان ابلاغ و تخصیص یافته است گفت: اعتبارات لازم برای توسعه طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و باید در جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌ها تلاش جهادی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از الحاق اراضی جدید به روستاهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای توسعه طرح‌های ساخت مسکن، اراضی مختلف به محدوده روستاها الحاق یافته است.

امیری‌نژاد با بیان اینکه اعتبارات لازم در حوزه عمرانی به استان ابلاغ و تخصیص یافته است گفت: اعتبارات لازم برای توسعه طرح‌های عمرانی اختصاص یافته و باید در جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌ها تلاش جهادی شود.

وی توجه به برنامه اجتماعی و فرهنگی در روستاها را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تنش‌های فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌ها توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی در روستاها شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خدمات‌رسانی به مردم را از اهداف تأسیس دهیاری‌ها نام برد و گفت: توسعه طرح‌های آبرسانی در روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

در این جلسه تعدادی از دهیاران و شهرداران استان به بیان مشکلات و اقدامات انجام شده پرداختند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا