شهرستان ها

وانت بارها و دستفروشان زنجان هرچه سریعتر ساماندهی شوند

زنجان-دادستان زنجان گفت: با توجه به سد معبر و ایجاد مزاحمت وانت بارها و دستفروشان برای شهروندان باید شهرداری زنجان هرچه سریعتر برای ساماندهی آنها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز عباسی روز پنجشنبه در بازدید میدانی از منطقه امیرکبیر شهر زنجان که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، شهردار زنجان و برخی مسئولان انجام شد، افزود: دادستانی بر اساس وظایف قانونی و حقوق عامه با کسانی که در صدد ایجاد بی نظمی و مزاحمت برای شهروندان باشند برخورد می کند.

وی اضافه کرد: انتظار ما از شهرداری این است که با همکاری ماموران انتظامی نسبت به ساماندهی وانت بارها و دست فروشان در کنار خیابانها اقدام کند.

عباسی با اشاره به گفته برخی وانت بارهای میوه فروش مبنی بر اینکه برخی افراد اقدام به اجاره دادن پیاده راه ها و کنار خیابان به وانت بارها و دستفروشان می کنند، گفت: صحت و سقم این موضوع با قید فوریت مورد بررسی قرار گیرد و افراد متخلف شناسایی شوند چرا که پیاده راه و خیابان متعلق به عموم مردم و محل رفت آمد رهگذران است.

دادستان زنجان خاطرنشان کرد: بازدید میدانی از این محله به درخواست خود مردم و برخی کسبه و مغازه داران منطقه امیرکبیر زنجان انجام شد و در این خصوص انتظار بر این است شهرداری نسبت به ساماندهی دست فروشان، وانت بارها و چرخداران اقدام کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا