شهرستان ها

واژگونی خودرو سواری در جاده نیشابور یک کشته و ۴ مصدوم داشت

مشهد- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در جاده نیشابور، سه راه حسن آباد، یک کشته و چهار مصدوم در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید حسینی اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ صبح سه شنبه رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های حسن آباد و فدیشه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: در بررسی نخستین کارشناسان اورژانس، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که متأسفانه یک نفر از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

وی گفت: چهار مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی با بیان اینکه متأسفانه شب گذشته نیز ۲ شهروند در ۲ حادثه واژگونی متفاوت جان خود را از دست دادند افزود: گرچه بیش از سه چهارم سفرهای بین شهری روزها انجام می‌شود اما میزان تصادفات رانندگی در شب‌، حدوداً سه برابر روز است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد بر خلاف تصور، رانندگی در شب، خطرات بسیاری در پی دارد و به همین علت رانندگان باید نکات ایمنی در هنگام رانندگی در شب را مدنظر قرار دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا