شهرستان ها

واکسن کرونا به بیش از ۵۳ هزار کودک زنجانی تزریق می شود

زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: تزریق واکسن کرونا برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال در استان زنجان از روز شنبه آغاز شده و در این مرحله بیش از ۵۳ هزار و ۵۰۰ کودک واکسینه خواهند شد.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال در استان زنجان از روز شنبه ۹ بهمن آغاز شده است، گفت: در این گام بیش از ۵۳ هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان واکسینه خواهند شد.

وی اظهار کرد: والدین باید نسبت به تزریق فرزندان خود اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد ریشه کنی ویروس کرونا منحوس باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، ایجرود و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و باید بهداشت فردی و اجتماعی در استان تقویت شود.

تقی لو از کاهش موارد سرپایی به ویروس کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان افزایش یافته و موج ششم کرونا هم با سویه جدید امیکرون وارد شده و می‌طلبد مردم همکاری لازم را بکنند و زدن ماسک را ادامه بدهند.

وی نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه زنجانی‌ها کرونا را جدی نمی‌گیرند و این اصلاً خوب نیست.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش فوتی‌های کرونا در استان خبر داد و ابراز داشت: طی ۱۴ روز گذشته فوتی مبتلا به کرونا در استان نداشتیم و این بسیار خوب است و باید این آمار حفظ شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا