شهرستان ها

واگذاری۱۱۰قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند

زهک- ۱۱۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر استان سیستان و بلوچستان طی مراسمی به مناسبت عید غدیر خم واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولین استانی ظهر جمعه در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به نمایندگی از ۱۱۰ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر استان، زمین به تعدادی از مشمولین این طرح در زهک اعطا شد.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، یکی از سیاست‌های مهم دولت است که این اداره کل و در راستای اجرای این قانون و تحقق وعده‌های دولت، برنامه ریزی لازم انجام داد و امروز در عید بزرگ غدیر تعداد ۱۱۰ قرارداد واگذاری زمین به اشخاص واجد شرایط در شهرستانهای استان عملی شد.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه شهرستانهای زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، میرجاوه و تفتان در شمال سیستان وبلوچستان مشمول جوانی جمعیت در طرح نهضت ملی مسکن می‌شوند، اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، این اداره کل آماده واگذاری زمین رایگان به گستره حدود ۲۰۰ متر مربع به هر تعداد که واجدین شرایط در این هفت شهر استان است.

وی تاکید کرد: شرط فرم «ج» سبز در قانون جوانی جمعیت برای این خانواده‌ها برداشته شده و همه خانواده‌های ساکن در این شهرها که شناسنامه و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ باشند، مشمول این طرح هستند و می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: امتیازات بسیار خوبی در طرح جوانی جمعیت برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده تا آنها نگران مدیریت زندگی، معیشت و مسکن خود نباشند.

وی تصریح کرد: مهمترین امتیازات، همین موضوع واگذاری زمین است که دغدغه خانواده‌های دارای فرزند بیشتر را مرتفع می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا