شهرستان ها

واگذاری زمین رایگان به مردم شهرستان رزن برای ساخت مسکن

همدان- فرماندار رزن گفت: براساس شاخص‌های دولت به همه مردم شهرستان رزن که فاقد مسکن و زمین هستند، برای ساخت و احداث مسکن، زمین داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر غفاری‌آثار دوشنبه در دیدار خود و مسئولان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رزن به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های دولت به همه مردم شهرستان که فاقد مسکن و زمین هستند، برای ساخت و احداث مسکن، زمین داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون، ۱۰۰ هکتار زمین در حال تملک بوده که این میزان زمین ۶۰۰۰ قطعه خواهد بود و ۱۶ هزار واحد مسکن قابل ساخت می‌شود.

فرماندار شهرستان رزن تصریح کرد: شهر رزن در حال حاضر دارای ۴۲۶۰ واحد مسکن بوده که با زمین‌هایی که در حال تملک است، چهار برابر واحدهای فعلی در این شهر مسکن ساخته خواهد شد تا ۲۰ سال آینده هیچکس در شهرستان رزن مشکل زمین و مسکن نخواهد داشت.

غفاری آثار از این موضوع با عنوان انقلاب بزرگ در نهضت ملی مسکن شهرستان رزن نام برد و افزود: پروژه‌های نیمه کاره و باقیمانده از ۴۴ سال بعد از انقلاب در شهرستان با همه اعتبارات به ویژه با اعتبارات سفر در حال تکمیل و بهره برداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی همواره موجب ایجاد آرامش و آسایش در شهرستان بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا