شهرستان ها

ورود دستگاه قضا برای برخورد با کارمندانی که واکسن را نزده اند

بیرجند – دادستان مرکز خراسان جنوبی گفت: دستگاه قضا آماده ورود برای برخورد با کارمندانی است که برای تزریق دز سوم واکسن کرونا هنوز اقدام نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نسائی ظهر یکشنبه در ستاد کرونای استان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از برگزاری جلسات غیر ضرور خودداری کنند و کارمندانی هم که از دولت حقوق می‌گیرند باید برای تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گفته وی دستگاه قضا آماده ورود برای برخورد با کارمندانی است که هنوز دز سوم را تزریق نکرده‌اند.

ارزیابی خوب از عملکرد ستاد کرونای استان

اسحاقی نماینده شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم در ارتباط ویدئو کنفرانسی اظهار کرد: ارزیابی کمیسیون بهداشت مجلس از ستاد کرونای خراسان جنوبی خوب و این ستاد از ستادهای موفق کشور است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در همه نقاط استان امکان استفاده از آموزش مجازی یا بهره‌گیری و سیستم دیجیتال برای آموزش مجازی وجود ندارد در تعطیلی مدارس به این موارد باید توجه شود.

صدای طبل

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم گفت: از ابتدای شیوع کرونا آموزش در مدارس روستایی و عشایری و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای حضوری بوده است و این در حالی است که کمترین تعداد مبتلایان در مناطق روستایی سکونت دارند و تداوم آموزش به شکل مجازی از مواردی است که صدای طبلش در آینده شنیده خواهد شد.

محمود رمضانی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز بابیان اینکه برای تولید محتوا در ارتباط با کرونا از ظرفیت معتمدین محلی استفاده می‌شود، اظهار کرد: بعضی از ائمه جمعه شهرستان‌ها پای کار آمده‌اند و در سربیشه گروه معتمدین برای تولید محتوا و اغنای مردم تشکیل شده است.

به گفته وی تاکنون ۱۷ محتوا برای استفاده در فضای مجازی تولید شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا