شهرستان ها

وضعیت صنعت در رزن و درگزین پذیرفتنی نیست/ وزارت صمت پاسخگو باشد

همدان- نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صمت رفتاری تبعیضی در بحث صنعت در این رزن و درگزین دارد، گفت: وضعیت صنعت در این دو شهرستان پذیرفتنی نیست.

حسن لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه شهرک‌های صنعتی به حال خود رها شده‌اند و در حقیقت صنعت ما نیمه جان است و فکری در این رابطه از سوی مقامات مسئول اندیشیده نشده است، اظهار کرد: نگاه تبعیض آمیز در وزارت صمت حاکم است.

وی با اشاره به عدم راه اندازی شهرک صنعتی در شهرستان درگزین بیان کرد: شهرک صنعتی رزن نیز با مشکل جدی برق روبه رو است.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاهدیم که صنعت در رزن و درگزین حوزه انتخابیه به حال خود رها شده و این بی انصافی است که مناطق محروم در این زمینه دیده نشوند و برنامه‌ای برای آنها از سوی وزارت صمت وجود نداشته باشد.

لطفی ضمن انتقاد از عملکرد وزیر صمت گفت: این روند، تبعیض گونه است، باید تخصیص امکانات را به صورت عادلانه تقسیم کند اینکه فقط امکانات صنعتی به مراکز استان برده شود اصلاً پذیرفتنی نیست.

وی خواستار توجه و در نظر گرفتن زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت در شهرستان‌های محروم از سوی وزارت صمت شد و اظهار کرد: متأسفانه در حوزه صنعت وضعیت خوبی نداریم و نباید از این موضوع عبور کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا