شهرستان ها

وظیفه مسئولان ایجاد زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور است

کرمانشاه- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: وظیفه مسئولان ایجاد زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شکیبا مهر ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: جلسه امروز برای معارفه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار می‌شود و مدتی بود که خلأ این منصب در فرمانداری وجود داشت.

وی افزود: اسلام آبادغرب دومین شهرستان استان کرمانشاه از لحاظ جمعیت است که علاوه بر ظرفیت منابع طبیعی دروازه کربلا هم هست اما هنوز در جایگاهی که باید قرار نگرفته است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تغییر ۳۲ بخش‌دار، ۲۰ معاون فرماندار و ۶ فرماندار در استان کرمانشاه مدتی است که قرار است انجام شود اما کسی برای این مناصب نبود و برخی از انتصاب‌ها نیز موجب هیاهوهایی شد و در فرمانداری اسلام آبادغرب کسی عزل نشد که شخصی بخواهد به جای وی منصوب شود بلکه در اینجا خلاءهای مدیریتی وجود داشت و با جابجایی‌هایی و یک عزل این خلاءها رفع شد.

وی گفت: مسائل مربوط به انقلاب به مسائل مربوط به مردم ترجیح داده نخواهد شد و هرجا شخصی باید کنار گذاشته شود قطعاً این اتفاق می‌افتد و مهم‌ترین اولویت نظام در ماه‌های پیش رو مسئله انتخابات است که با قوانین جدید وضع شده فرایند انتخابات چند ماه جلو افتاد و تا الان مشکلی نبوده است.

شکیبا مهر بیان کرد: عدم احراز صلاحیت به قانون‌های انتخابات اضافه شده و حضور فیزیکی داوطلبان تا الان حذف شده و با شرایط جدید یک سری افراد در پیش ثبت نام ریزش کردند و با قانون پنج سال سابقه فرهنگی و یا اجرایی عده‌ای عدم احراز صلاحیت خوردند که به علت تغییر قانون‌ها ردی‌ها انجام شده و ما مسئول اجرای مر قانون هستیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه مطرح کرد: تمام ادارات باید تمام ظرفیت خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند و اگر این اتفاق نیفتد خلاف قانون عمل شده است که این امکانات به طور مساوی برای تبلیغات در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و در بحث سلامت انتخابات هم رأی مردم حق الناس است و تمام اقدامات مدیران رصد خواهد شد و مدیری نباید در فضای جبهه گیری شرکتی داشته باشد و از امکانات دولتی برای انتخاب شخصی استفاده کند و جرم نگاری جز قوانین جدید انتخابات است و با متخلفین برخورد مناسب صورت خواهد گرفت و خدمت صادقانه هم اصلی‌ترین عامل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود.

در پایان این جلسه مرتضی احمدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب معارفه شد که این منصب از اسفند ماه سال گذشته بدون متولی بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا