شهرستان ها

وعده صادق قدرت دفاع از کشور و تنبیه متجاوز را به رخ جهانیان کشید

خوشاب- امام جمعه خوشاب گفت: وعده صادق قدرت دفاع از کشور و تنبیه متجاوز را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با تقدیر از نیروهای مسلح اظهار کرد: بنا بر آمار اعلامی توسط صهیونیست‌ها و مراکز قدرت جهانی، ایران در عملیات «وعده صادق» با ۱۷۰ پهپاد به اسرائیل حمله کرد که بعد از حمله روسیه به اکراین با ۷۰ پهپاد در گذشته بزرگترین حمله پهپادی جهان به نام ایران ثبت شد.

امام جمعه شهرستان خوشاب با بیان اینکه نهج‌البلاغه راه روشنی برای رسیدن به مطلوب و هدف نهایی است، گفت: بر خلاف آنچه که برخی افراد سرمایه مالی را اصل حاکم می‌دانند محور اصلی انسانیت نگاه توحیدی است که سرمایه آن وحدت است.

وی با اشاره به کلام مولی حضرت علی (ع) در سفارش به مالک اشتر که نباید مانند درنده خویان باشید و خوردن مردم را غنیمت بشمارید، افزود: هر تفکری مثبت یا منفی اگر زیاد در ذهن انسان بچرخد و هدف انسان رسیدن به آن باشد به صورت شگفت انگیزی به آن می‌رسد.

تیجانی با تشکر از نیروهای مسلح ایران برای تنبیه اسرائیل غاصب و متجاوز گفت: در حمله وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی که توسط ایران انجام شد قدرت در دفاع از کشور و تنبیه متجاوز به رخ جهانیان کشیده شد.

امام جمعه شهرستان خوشاب در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت از مسؤولان شبکه بهداشت و درمان تقاضا کرد: دو اصل آموزش همگانی و برنامه ریزی برای نشاط عمومی را فراموش نکنند و در این هفته اقدامات لازم را برای آموزش مردم در حوزه پیشگیری از امراض و بیماری‌ها انجام دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا