شهرستان ها

ویژه برنامه هفته معلم در یک هزار مدرسه استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ویژه برنانه هفته بزرگداشت مقام معلم در هزار مدرسه استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این مهم ارزش‌گذاری به منزلت معلم و فرهنگ‌سازی آن است.

عادل خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هزار مدرسه استان سمنان میزبان برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم است، ابراز داشت: تکریم جایگاه و منزلت مقام معلم هدف اصلی برگزاری این مراسم‌ها است.

وی ضمن بیان اینکه هزار تجلیل از معلمان استان سمنان انجام می‌شود، افزود: در واقع می‌کوشیم تا با انجام این گونه اقدامات به نوعی تجلیل از مقام معلم را در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تکریم مقام معلم نباید تنها مختص دوازدهم اردیبهشت و هفته معلم باشد، ابراز داشت: به نوعی در تلاشیم تا این حرکت نمادین به نوعی در جامعه بسط پیدا کند که هر روز، روز تکریم معلمان باشد.

خالقی ضمن بیان اینکه در هفته معلم می‌بایست اندیشه‌های شهید مطهری به عنوان معلم نمونه در اخلاق بازنشر شود، تصریح کرد: آشنا کردن نسل امروز با تفکر شهید مطهری و شناساندن الگوها دیگر رویکردی که در این مراسم‌ها پیگیری می‌شود.

وی افزود: به دنبال بیان ارزش‌های اسلامی در انسان میان دانش آموزان هستیم تا این مهم بتواند نسل فردای آینده ساز کشور را با این مفاهیم آشنا کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا