شهرستان ها

پایان فرار 16 ساله قاتل قزوینی در میاندوآب

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری قاتل فراری شهروند قزوینی پس از 16 سال فرار خبر داد.

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛


به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو همراه با قتل راننده در سال 1385 در جاده فرعی “قلات به سجاس” در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.

وی با بیان اینکه در سال 1389 حکم قصاص قاتل به صورت غیابی صادر شده است، بیان کرد: از همان زمان وقوع قتل تحقیقات گسترده انتظامی برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت تا اینکه با بازخوانی مجدد پرونده، پیگیری پرونده شدت بیشتری گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی و محل اختفای قاتل انجام دادند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در این راستا با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی مأموران موفق شدند ضمن شناسایی عامل قتل، او را در ایستگاه راه آهن استان کرمان مشاهده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی و رد زنی متهم بلافاصله پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضایی و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس شهرستان میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای شهرستان میاندوآب دستگیر کردند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: متهم که در زمان وقوع قتل 23 سال سن داشته است پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی و سپس روانه زندان شد.

 

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا