شهرستان ها

پایه بودجه‌ای استان کرمانشاه نیازمند ترمیم و تقویت است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به همکاری تمام مدیران اجرایی استان برای بررسی بودجه سال آینده، گفت: پایه بودجه‌ای استان کرمانشاه نیازمند ترمیم و تقویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای اداره عالمانه استان نیازمند همراهی و همکاری تمام مدیران هستیم.

وی افزود: هر چقدر تصمیمات شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه دارای مصوبات محکمی باشد کار سریع‌تر و بهتر پیش خواهد رفت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دبیرخانه شورا با تاکید بیشتری نسبت به جمع آوری مدارک و مستندات لازم برای ارائه طرح‌های دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

صحرایی بیان کرد: تدوین بودجه سال ۱۴۰۳ از هم اکنون آغاز شده و دبیرخانه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه و اعضا باید برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش کنند و نیازهای استان باید از اکنون جمع آوری شود و طی هفته آینده با کمک مجمع نمایندگان بدون تأخیر مباحث مورد کارشناسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در بودجه سال آینده باید برای ارتقای پایه بودجه‌ای استان کرمانشاه تلاش کنیم زیرا در سال‌های گذشته غفلت‌هایی در این حوزه داشته ایم که استان را مشکلاتی رو به رو کرده است.

استاندار کرمانشاه گفت: با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی توافقات خوبی شکل گرفته که با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است که منجر به اقدامات مهمی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات تخصصی شورای برنامه ریزی از حضور کارشناسان نیز استفاده خواهیم کرد و می‌توانیم اقدامات مؤثری را رقم بزنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا