شهرستان ها

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «بران» احداث می‌شود

پارس آباد – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای منطقه «بران» شهرستان پارس آباد احداث می‌شود.

حمید قویدل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و محیط اداری ۲۶۰ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه بران در ۶۰ کیلومتری محور پارس آباد به سمت مشگین شهر قرار دارد و یکی از مناطق حادثه خیز استان به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: این نقطه در بحث حوادث جاده‌ای در صدر قرار دارد به طوری که افتتاح این پروژه می‌تواند باعث کاهش حوادث جاده‌ای در این منطقه شود.

قویدل اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امکانات و تجهیزات لازم برای خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان وقوع حوادث برخوردار است و در راستای توسعه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این سازمان تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا نیروهای امدادی، جوانان، داوطلبان و کارکنان آن از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر خدمت به مردم بهره گیرند.

وی تصریح کرد: پیش از این دیوارکشی این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۰ میلیون هزینه انجام شده به طوری که در حاضر نیز مبلغ یک میلیارد تومان از اعتبارات سال گذشته به منظور تسریع در ساخت پایگاه به این طرح تخصیص داده شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا