شهرستان ها

پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر

ایلام-ربیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دره شهر از پخت ۵۰ هزار پرس غذای نذری طی روز عید غدیر در دره شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام علی صیادی در گفت و گو با خبرنگار مهرضمن تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر گفت: با برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دره شهر، برنامه‌های متنوعی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری برنامه بزرگ بازخوانی واقعه غدیر با حضور همه اقشار مردم، ادارات و نهادهای شهرستان، با همکاری سپاه استان ایلام در روز عید غدیر در شهرستان دره شهر، پخت غذای نذری باهماهنگی های به عمل آمده با همکاری هیئات مذهبی و فعالان قرآنی در بیش از ۱۰۰ آشپزخانه اقدام به پخت و توزیع بیش از ۵۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دره شهر در مورد دیگر برنامه‌های روز عید غدیر افزود: جشن خیابانی با حضور مواکب و ایستگاه‌های صلواتی وهیئات مذهبی در میدان امام حسین (ع)، برگزاری مراسم جشن درمساجد و هیئات مذهبی درمرکز بخش ماژین و روستاهای شهرستان دره شهر از دیگر برنامه‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

وی از تبیین مسئله غدیر دربرنامه های مبلغین و مبلغات این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال شاهد جشن‌های باشکوهی در سطح شهرستان دره شهر خواهیم بود و از عموم مردم شهرستان جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا