شهرستان ها

پرداخت بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات به نیازمندان فارس

شیراز-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: امسال بیش ۱۴ هزار فقره تسهیلات تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی موصلی گفت: این نهاد در ۱۱ ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت یک‌هزار و ۸۱۸ فقره تسهیلات با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان به واجدین از طریق سپرده‌های ویژه شده است.

وی اظهار کرد: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه‌های امداد بوده است و در این مقوله در ۱۱ ماهه امسال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است یک‌هزار و ۱۴۴ فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۴۹۲ میلیارد تومان به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

موصلی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور ۷ هزار و ۵۲۱ فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، یک‌هزار و ۶۸۱ فقره در سرفصل اشتغال، ۲۸ فقره در سرفصل درمان و یک‌هزار و ۸۳۶ فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۷۲۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان از محل صندوق امداد ولایت به واجدین، ارائه شده است.

مدیرکل امداد فارس در پایان بیان کرد: در مجموع و در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۱۴ هزار و ۲۸ فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر ۲۶۹ میلیارد تومان به افراد واجد شرایط استان پرداخت شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا