شهرستان ها

پرداخت تسهیلات به کارفرمایان مددجویان بهزیستی استان فارس

شیراز – مدیر کل بهزیستی استان فارس از پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی با کارمزد ۴ درصد به کارفرمایان مددجویان بهزیستی استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا هوشیار ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: کارفرمایانی که مددجویان بهزیستی ساکن شیراز و یا شهرستان‌های دیگر فارس را در ازای پرداخت حقوق، بیمه و مزایا در چارچوب قرارداد قانون کار بکار بگیرند می‌توانند به ازای هر مددجو از وام کارآفرینی ۱۰۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد و باز پرداخت ۷ ساله تا سقف ۲ میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

وی افزود: هر کارفرما می‌تواند ۲۰ نفر از مد د جویان بهزیستی را به کار گیرد و به ازای این ایجاد اشتغال، تسهیلات دریافت کند. هوشیار ادامه داد: علاوه‌بر این، به نسبت شدت معلولیت مددجو، سهمی تحت عنوان سرانه نیز به کارفرما پرداخت می‌شود که این میزان با افزایش شد ت معلولیت بالاتر می‌رود.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: کارفرما می‌تواند از مشوق‌های بیمه‌ای استفاده کند و در این باره حق بیمه سهم کارفرما به مد ت ۷ سال توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

به گفته وی، کارفرما می‌تواند از مشوق‌های جبران کارایی هم به تناسب میزان معلولیت استفاده کند و اگر مددجو با دلایلی ازجمله شدت معلولیت نتواند تمام وقت کار کند، ماهانه مبالغی را با عنوان جبران کارآیی به کارفرما پرداخت می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا