شهرستان ها

پرداخت ۶ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران خاص خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد طی ۴ ماهه نخست امسال ۶ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج در خراسان شمالی پرداخت کرده است.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از هزار و ۳۶۱ بیمار خاص و صعب العلاج، اظهار کرد: این نهاد طی ۴ ماهه نخست امسال ۶ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی و بهداشتی به بیماران خاص و صعب‌العلاج در خراسان شمالی پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: بیماران خاص و صعب‌العلاج از خدمات حمایتی این نهاد از جمله پرداخت هزینه‌های درمانی و بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این بیماران علاوه بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه ۵ میلیون ریال کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.

الهی راد تعداد بیماران خاص و صعب‌العلاج که زمین‌گیر نیز هستند را ۶۲۳ نفر عنوان و مطرح کرد: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا