شهرستان ها

پرداخت ۸۰۰ فقره تسهیلات رونق کسب و کار در گناباد و بجستان

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: بنیاد علوی برای ۸۰۰ نفر در گناباد و بجستان، تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی به منظور تثبیت و رونق کسب و کارشان پرداخت کرده است.

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛


به گزارش ایلنا از مشهد، محمد صفایی اظهار داشت: شهرستان‌های گناباد و بجستان جزو چهار نقطه هدف بنیاد علوی در خراسان رضوی قرار گرفته و برای ۸۰۰ نفر، تسهیلات ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی به منظور تثبیت و رونق کسب و کارشان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد علوی با مشارکت کمیته امداد ۱۱۰۰ سبد تحصیلی به ارزش سه میلیارد ریال بین دانش آموزان محروم دو شهرستان توزیع کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص دیگر فعالیت‌های بنیاد علوی در منطقه عنوان کرد: اعزام ۸۰ زائر اولی به زیارت اربعین، کمک به لایروبی قنوات، توزیع حدود یکهزار سبد معیشتی، توزیع چندین تُن برنج برای طبخ در عید غدیر و دهه اول محرم بخشی از فعالیت‌های این بنیاد در دو شهرستان بوده است.

صفایی خاطر نشان کرد: آخرین هدیه این روزهای بنیاد علوی ،اهدای اقلام کمک آموزشی به مبلغ ۴ میلیارد ریال از قبیل نوتیکر،تبلت،سیستم msi و…به مدرسه استثنایی شهید علویان گناباد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت اقتصاد و دارایی و بنیاد علوی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، وزارت اقتصاد در سال جاری، مکلف شد منابع قابل توجهی از اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به منظور احیای صنایع کوچک نیمه‌فعال، اشتغال خُرد و خانگی و اشتغال مبتنی بر زنجیره ارزش، در اختیار بنیاد علوی قرار دهد.

صفایی تاکید کرد: اجرای این تفاهم‌نامه تاثیر قابل توجهی در افزایش میزان سرمایه گذاری و اشتغال و ارائه طرح‌های اشتغال زایی در مناطق محروم کشور و به ویژه شهرستان‌های گناباد و بجستان خواهد داشت.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا