شهرستان ها

پروازهای فوق العاده اربعین در فرودگاه بین المللی اهواز برقرار شد

اهواز- مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: همزمان با آغاز حرکت زائران اربعین حسینی، پروازهای فوق‌العاده ویژه اربعین در فرودگاه شهید شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهواز برقرار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رزاز ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: پروازهای فوق‌العاده اربعین فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز به منظور تسهیل تردد زوار کشور، از روز دوشنبه سی‌ام مرداد ماه برقرار شده است.

وی افزود: روز دوشنبه سی‌ام مرداد ماه نیز چهار پرواز در مسیر اهواز – اصفهان و اهواز – بندرعباس و ۲ پرواز به صورت رفت و برگشت از این فرودگاه انجام شد.

رزاز گفت: همچنین روز جمعه سوم شهریور ماه نیز چهار پرواز در مسیر اهواز – اصفهان برای خدمت رسانی به زوار اربعین اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای چهار پرواز رفت و برگشت در روز دوشنبه سی‌ام مرداد ماه در مسیر اهواز – تهران و اهواز – مشهد در این فرودگاه افزود: روز جمعه سوم شهریور ماه در مسیرهای مشهد – اهواز و اهواز – تهران چهار پرواز به منظور جابه‌جایی زوار اربعین انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: همچنین قرار است روز دوشنبه ششم شهریور ماه، ۲ پرواز در مسیر مشهد – اهواز و برعکس در فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز به صورت فوق‌العاده اربعین انجام شود.

وی از راه اندازی دو موکب در ترمینال داخلی و محوطه این فرودگاه برای پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی و آمادگی مسجد معراج فرودگاه برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران اربعین خبر داد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا