شهرستان ها

پرورش انسان‌های خلاق می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را برای یک جامعه به ارمغان آورد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پرورش انسان‌های خلاق و متفکر می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت را برای یک جامعه در همه امور اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به ارمغان بیاورد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان:


به گزارش ایلنا، علی جهانی روز چهارشنبه – سوم اسفند – در جشنواره معرفی کارآفرینان و کارفرمایان برتر لرستان، ابتکار، نوآوری، جرأت، سعی، همت را مهمترین شاخصه‌های کارآفرینان عنوان کرد و اظهار داشت: سیاست کارآفرینانه هر چه بیشتر در بین افراد جامعه گسترش پیدا کند و از همان شروع طفولیت با آموزش و فرهنگ سازی آعاز شود. کشوری خلاق، قدرتمند و متمدنانه با تکنولوژی روز خواهیم داشت.

وی افزود: باید به این نکته بسیار مهم و با ارزش اشاره کنم که کارآفرینی منبع پایدار خلق ثروت و ارزش اجتماعی و فرهنگی است و کارآفرینان هر جامعه‌ای می‌توانند با ترویج درست فرهنگ، روحیه رقابت‌پذیری سالم، نواندیشی و پویایی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آن جامعه کشور را بر روی ریل توسعه قرار دهند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به برگزاری 14 جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان اشاره کرد و گفت: با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی استان جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان برگزار شده که در جشنواره های کارآفرینان برتر ملی نیز بیش از 15 کارآفرین برتر ملی استان معرفی و تجلیل شده‌اند.

در این مراسم از 7 کارآفرین و کارفرمای نمونه که در زمینه حمایت و تقویت جامعه کارگری و پرداخت به موقع حق بیمه کارگران و عدم اخراج آنان نقش تاثیر گذاری داشته بودند با حضور لبراهیمی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری، جهانی مدیر کل  تعاون کار ورفاه اجتماعی، گودرزی مدیر کل تامین اجتماعی و جمعی از تشکلات کارگری و کارفرمایی استان لرستان با اهداء تندیس جشنواره از آنان تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا