شهرستان ها

پروژه‌های مهم اقتصادی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه تصویب می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های مهم اقتصادی در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه تصویب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز توجه به جایگاه مردم مسئله‌ای مهمی است که تمام مسئولین حق کوتاهی کردن ندارند و در صورت کوتاهی و سو استفاده باید جوابگوی خون شهدا باشند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص در کار امری بسیار سفارش شده است، افزود: مقام معظم رهبری در راستای خدمت به مردم بر امیدآفرینی تاکید کرده و حرکت کردن در مسیر ناامیدی مردم بازی کردن در زمین دشمن است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بعضی از شبکه‌ها و رسانه‌ها در فضای مجازی با ایجاد فضایی ناامید کننده باورهای مردم را نسبت به کرمانشاه تغییر می‌دهند در حالی که باید مطالبه‌گری به حق در راستای رفع مشکلات داشته باشیم.

امیری مقدم با بیان اینکه کرمانشاه جایگاه اصلی خود را در کشور ندارد، بیان کرد: کرمانشاه استان ارزشمندی است که باید مانند نگینی در غرب کشور بدرخشد اما وجود برخی مشکلات مانع تحقق این امر شده و دستیابی به این هدف مستلزم بررسی مشکلات و حل آنها است.

وی به ظرفیت‌های عظیم استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های عظیمی که در استان کرمانشاه وجود دارد با شاخص‌های اقتصادی همخوانی نداشته و همه ما باید در راستای بازگردانی این حق و همخوانی تمام ابعاد پیشرفت باهم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: تنبلی کردن مسئله و معضل بزرگ در استان کرمانشاه است که باعث جایگاه پیدا کردن بیکاری در کرمانشاه شده است و امروز شاهد عقب افتادگی‌های بسیاری در کرمانشاه هستیم.

امیری مقدم با اشاره به پیشرفت برخی پروژه‌های استانی کرمانشاه، تاکید کرد: پروژه‌هایی همچون جاده کامیاران به کرمانشاه که هرساله آمار بالایی از تصادفات و صدمات جانی را به خود اختصاص می‌دهد را با پیگیری‌های بسیار در مسیر اجرایی شدن قرار دادیم و در پی تکمیل هرچه سریع‌تر آن هستیم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی مانند پالایشگاه آناهیتا، پتروشیمی روانسر، سامانه‌های گرمسیری و سردسیری و… از جمله پروژه‌هایی هستند که به دلیل اهمیت بالایی که برای استان کرمانشاه دارد مورد توجه قرار گرفته و به عنوان مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه مطرح می‌شوند.

امیری مقدم با بیان اینکه کرمانشاه باید در ساخت و ساز انضباط و چهره مناسبی داشته باشد، گفت: برای زیباتر کردن چهره کرمانشاه تلاش خواهیم کرد و در حال حاضر نیز برای این امر اعتبار خوبی از وزیر نفت به منظور نوسازی آسفالت‌ها دریافت شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا