شهرستان ها

پروژه‌های مهم شمیرانات برای تامین اعتبار مورد بازدید قرار می گیرد

شمیرانات- پروژه‌های مهم شمیرانات برای رفع مشکلات اجرایی و هماهنگی‌های بین دستگاهی و تأمین اعتبار با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران مورد بازدید قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاالدین ازوجی بعد از ظهر دوشنبه به منظور بازدید از پروژه‌های مهم شمیرانات به این منطقه سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش ازوجی در بدو ورود با همراهی مجتبی ذاکریان، فرماندار شمیرانات و سایر مسئولان از محل سد لتیان و جاده رانشی سد به منظور صدور دستور جهت تائید پروژه جاده جایگزین و تأمین اعتبار آن بازدید خواهد کرد.

گفتنی است که بازدید از پروژه هی آبخیزداری و کنترل سیل (دیوار کنترل لغزش و سازه‌های ملاتی آبخیزداری) به منظور تبیین اهمیت اجرای پروژه‌های مذکور در جلوگیری از خسارت‌های هنگفت ناشی از وقوع سیل در شمیرانات در برنامه بعدی سفر امروز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خواهد بود.

لازم به ذکر است که بازدید از پروژه ضروری نیمه تمام جاده جنگل به منظور صدور دستور جهت رفع مشکلات اجرایی و هماهنگی‌های بین دستگاهی و تأمین اعتبار و بازدید از پروژه احداث شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهر شمشک دربندسر به دلیل اهمیت احداث این تصفیه خانه در راستای ساماندهی بحران شهر میگون، جلوگیری از آلودگی آب در سر منبع و قطع کردن فاضلاب‌هایی که مستقیماً به رودخانه جاجرود ریخته می‌شوند نیز از دیگر برنامه‌های این سفر است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا