شهرستان ها

پروژه انتقال پساب به پتروشیمی طی دهه فجر آغاز می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از اتمام مطالعات پروژه انتقال پساب به پتروشیمی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح از دهه فجر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر چهار شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اصلی ما در ایام مبارک دهه فجر امسال همچون سال گذشته حضور میدانی در شهرستان هاست در ده شب ده مسجد و در ده شب ده محله برنامه‌هایی را برای مردم خواهیم داشت.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در دهه فجر امسال اکثر پروژه‌های افتتاحی استانی و در بخش عمرانی است، بیان کرد: مهم‌ترین پروژه ملی استان انتقال پساب پتروشیمی است که جزو مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محسوب می‌شود که بر اساس آن آب‌های فاضلاب تصفیه شده برای مجموعه پتروشیمی استفاده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر مطالعات و نقشه‌های اجرایی و برگزاری مناقصه آن نیز انجام شده است.

حسین نژاد در ادامه گفت: در آینده نزدیک، فاز دوم پتروشیمی را نیز اجرایی خواهیم کرد و در کنار این موضوع پروژه‌هایی در حوزه‌های کشاورزی و صنعت نیز خواهیم داشت.

وی افزود: وجود آب نامناسب شرب، عدم راه‌های دسترسی به روستاها و شهرها و عدم پیشرفت در حوزه تکنولوژی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بیداد می‌کرد و اگر انقلاب صورت نمی‌گرفت مباحث معنوی و مذهبی مردم هم شکل دیگری به خود می‌گرفت.

حسین نژاد با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی وضعیت سرمایه گذاری و افتتاح پروژه‌های عمرانی با عدم عدالت اجتماعی بود، افزود: مردم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سهمی در تصمیم گیری ها نداشتند اما در انقلاب اسلامی مردم در تمامی شرایط حتی ارکان مهم کشور دخیل هستند که به زودی قطب قدرتمند اسلامی می‌شویم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا