شهرستان ها

پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم ایلام ۶۶ درصد پیشرفت دارد

ایلام-استاندار ایلام گفت: پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم ایلام ۶۶ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر روز چهارشنبه در نشست جهاد آبرسانی استان، اظهار کرد: ایلام در پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم با ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی، بالاتر از میانگین کشوری است.

وی در ادامه افزود: میانگین پیشرفت پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور ۳۲ درصد است اما با تلاش جهادی نیروها و کار جهادی، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها آبرسانی در ایلام ۶۶ درصد است.

استاندار ایلام با قدردانی از همه دست اندارکاران پروژه جهاد آبرسانی به مناطق محروم استان، گفت: دفتر فنی بسیج ایلام از دفاتر برتر کشور است که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: اطلاع رسانی در حوزه خدمات دولت به ویژه در بخش اقدامات انجام گرفته در حوزه آبرسانی ضعیف است که نیاز است به این حوزه بیش از گذشته توجه و اطلاع رسانی شود.

وی اضافه کرد: پیشتازی ایلام در جهاد آبرسانی بین استان‌های کشور، نشانگر تعامل دو سویه سپاه و آبفای استان است و این تلاش‌ها و تعامل‌ها باید استمرار داشته باشد.

گفتنی است ۲۰۰ روستای محروم استان ایلام با اعتباری افزون بر ۸ هزار میلیارد ریال هدف جهاد آبرسانی است که اکنون این پروژه در استان با ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا