شهرستان ها

پروژه فاضلاب درجزین کلنگ زنی شد

مهدی‌شهر- استاندار سمنان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری خط انتقال فاضلاب شهر درجزین آغاز شد، گفت: انتظار داریم مسئولان نسبت به اجرای این طرح اهتمام بیشتر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر شنبه در بازدید از شهر درجزین و در جمع مسئولان این شهر به میزبانی روستای چهل تن با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح شبکه جمع آوری خط انتقال فاضلاب این شهر، تاکید کرد: امروز در حالی کلنگ زنی این پروژه به انجام می‌رسد که مسئولان ذی ربط می‌بایست اهتمام جدی به اجرای آن داشته باشند.

وی افزود: انتظار داریم تا پروژه فاضلاب درجزین با جدیت پیگیری شده و حداکثر تا پایان سال آینده شاهد تکمیل و بهره برداری از آن باشیم.‌

استاندار سمنان همچنین گفت: انتظار داریم تا فرماندار شهرستان مهدی شهر در خصوص تحقق ایده‌ی این شهرستان، قطب دامپروری، گاز رسانی به چاشم و تکمیل پروژه فاضلاب درجزین به صورت ویژه پیگیری و ادارات کل ذی‌صلاح نیز امور مرتبط با این طرح‌ها را تسهیل کنند.

هاشمی بیان کرد: شاهد تخصیص اعتبارات بسیار خوب در بحث سفر رئیس جمهور به استان سمنان هستیم لذا باید پیگیری‌های برای جذب و حرکت به سمت توسعه استان با جدیت صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا