شهرستان ها

پروژه چهار خطه کردن محور آبدانان-دهلران تسریع داده شود

ایلام-استاندار ایلام گفت: پروژه چهار خطه کردن محور آبدانان- مورموری- دهلران باید تسریع داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا ظهر پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان آبدانان به اتفاق نماینده استان در مجلس شورای و جمعی از مسئولان استانی از پروژه چهار خطه کردن محور آبدانان- مورموری- دهلران بازدید کرد و در جریان روند این طرح مهم قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید خواستار تسریع در انجام این پروژه سد و گفت: این پروژه شش ماهه باید به اتمام می‌رسید اما حدود سه سال طول کشیده که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست!

وی در ادامه با عنوان این مطلب که پیمانکار باید چهار برابر مبلغ پیمان خود بیشتر کار کند، اضافه کرد: روند پیشرفت این پروژه به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و حداکثر تا هفته دولت باید به سرانجام برسد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه پیمانکارانی که اینگونه پروژه‌ها را به تاخیر بیاندازند جزو بلک لیست قرار خواهند گرفت، هشدار داد: تاخیر در انجام پروژه خطرات جانی مردم را تهدید می‌کند و مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند که مسوولیت آن پای متولیان امر است.

وی در گفت: تاکید ما همیشه بر استفاده از پیمانکاران بومی بوده است و نگاه مدیران استان نیز همین است اما این نکته نباید موجب سهل انگاری پیمانکاران بومی در انجام پروژه‌ها باشد.

گفتنی است که ۳۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر برای این پروژه اختصاص یافته است. پروژه سال ۹۸ شروع شده و در ۲.۵ کیلومتر قطعه اول این پروژه تا الان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درصد است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا