شهرستان ها

پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن ارتش در شاهرود کلنگ زنی شد

شاهرود – پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شاهرود با حضور سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان شاهرود با حضور سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با بعد از ظهر سه‌شنبه برگزار شد.

در این مراسم سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و همچنین علی اصغر خانی نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

استاندار سمنان در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود یکی از بزرگترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح در کشور محسوب می‌شود که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

سید محمدرضا هاشمی افزود: شهرداری شاهرود وظیفه آماده سازی خیابان کشی و همچنین اقدامات زیرساختی این پروژه را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب نهضت ملی مسکن با هدف تأمین خانه‌های مورد نیاز پرسنل ارتش در بلوار خاوران شاهرود احداث خواهد شد

به گزارش مهر، قبل از این مراسم مسئولان از روند اجرایی احداث پروژه مسکونی ۵۱۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود بازدید کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا