شهرستان ها

پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در بازدید مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ساوجبلاغ از ۳۸ واحد صنفی، ۲۷ واحد متخلف پلمب شدند.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی، مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی بازدید از اصناف را در طول ۲ هفته گذشته در دستورکار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی از ۳۸ واحدهای صنفی اعم از املاک، پوشاک، مواد غذایی و رستوران‌های سنتی در سطح این شهرستان بازدید و ۲۷ واحد متخلف را به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و بی توجهی به تذکر قبلی پلیس، پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در اجرای این طرح، که با هدف ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری مشترک اتاق اصناف به اجرا درآمد از ۲۷ واحد صنفی متخلف تعهد اخذ و ۳۳ واحد دیگر نیز اخطاریه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های واحدهای صنفی توسط پلیس رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا