شهرستان ها

پلیس در راه اعتلای آرامش ایران اسلامی مجاهدت می کند

اراک-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: سبزپوشان انتظامی در راه اعتلای آرامش ایران اسلامی مجاهدت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی بعد از ظهر پنج شنبه در یادواره شهدای امنیت فراجا که به همت هیئت پهلوانی و زورخانه ای مرکزی و ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در زورخانه شهرداری اراک برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه انتظامی در دوران دفاع مقدس در سه بخش شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و این نقش تا این اندازه مهم بوده که اولین شهدای جنگ تحمیلی را تقدیم دفاع مقدس کرده اند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: فراجا در دوران دفاع مقدس علاوه بر رسالت‌های تأمین امنیت همچنین در خدمت رسانی به مردم نیز پیشگام بوده که در راستای تبیین نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس تهیه دانشنامه جامع دفاع مقدس استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته که بررسی نقش ناجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کریمی ادامه داد: لشکر پرافتخار ۲۸ روح الله در دوران دفاع مقدس که دوستان مجاهد نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند، حماسه آفرینی زیادی داشته و نیاز است این حماسه‌ها برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

وی بیان کرد: امروز فراجا به جهت عملکرد و رسالت‌های خطیری که دارد همچنان روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در آن موج می‌زند و مأموریت‌های این نهاد خدوم موجب شده سبزپوشان انتظامی همچنان در راه اعتلای امنیت و آرامش ایران اسلامی شهید بدهند و در واقع باب شهادت در نیروی انتظامی باز است.

پلیس در راه اعتلای آرامش ایران اسلامی مجاهدت می کند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: فراجای استان مرکزی با وجود کارکنانی ولایی، خدوم، انقلابی و جهادی در تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم عملکرد درخشانی دارد و کارکنان فراجا با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در نقطه به نقطه استان حماسه آفرینی می‌کنند و منشأ خیرات فراوانی هستند که مجاهدت‌ها و زحمات آنها جای تقدیر دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا