شهرستان ها

پنجمین قهرمانی فوتسال مس سونگون را تقدیم مردم آذربایجان می کنیم

تبریز – مدیرعامل باشگاه مس سونگون با اشاره به پنجمین قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر، گفت: این قهرمانی را تقدیم مردم آذربایجان می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر پنج شنبه در خصوص قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در جمع خبرنگاران افزود: این عنوان ارزشمند را به آذربایجانی‌ها تقدیم می‌کنیم ما دوست داشتیم برای این قهرمانی تدارک ویژه‌ای داشته باشیم ولی در شرایط کنونی تنها در کنار مردم داغدار خوی ایستادیم و ادای احترام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان عنوان کرد: کادر فنی و بازیکنان غیرت به خرج دادند و در شرایطی که خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت آنها را نداشتند، مردانه جنگیدند و قهرمان شدند و این قهرمانی نتیجه تلاش، غیرت، همت و همدلی آنها بود و آنها لیاقت این را داشتند که تاریخ فوتسال ایران ستاره پنجم را به نام آنها ثبت کند.

خطیبی اضافه کرد: تیمی قهرمان می‌شود که حامیان خوبی پشت خود داشته باشد که از مدیران ارشد استان و شهرستانی، مدیران صنایع مس ایران و مس سونگون، اعضای هیئت مدیره که همیشه در صف اول قرار دارند از همه آنها تشکر می‌کنم و در فرصت مناسب از تک تک آنها تقدیر شایسته ای خواهیم کرد تا مردم آذربایجان نیز قدردان خادمین ورزش استان باشند.

وی اذعان داشت: جا دارد به کارگران زحمت کش معدن مس سونگون تبریک و خسته نباشید بگویم و نیز امروز جا داشت که سالن مملو از تماشاگر باشد ولی محدودیت‌ها باعث شد تا میزبان تعدادی از آنها باشیم و تشکر ویژه دارم از کسانی که امروز کنار تیم بودند تا یک برد شیرین و قهرمانی به دست بیاید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا