شهرستان ها

پنج روستای شهرستان بانه به مرکز مستقل مخابراتی مجهز شدند

بانه- مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با اعتبار چهار میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال در پنج روستای شهرستان بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: مرکز مستقل مخابراتی به منظور توسعه و ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی در روستاهای «کشنه»، «نمشیر»، «زرواو علیا»، «ساله و انجینه» قول از توابع شهرستان بانه ایجاد شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه پورت‌های تلفن ثابت افزایش یافته و نسبت به ظرفیت‌سازی پورت‌های ADSL اقدام شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: در روستاهای «نمشیر»، «زرواو علیا» و ساله هر کدام ۱۲۸ پورت تلفن ثابت و ۶۴ پورت ADSL و برای هر کدام از روستاهای «کشنه و انجینه قول» نیز ۶۴ پورت تلفن ثابت و ۳۲ پورت ADSL دایر شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان کوتاهی از ظرفیت‌سازی در این روستاها می‌گذرد شاهد استقبال چشمگیر ساکنان آن برای ثبت‌نام و استفاده از سرویس‌های مخابراتی هستیم.

حکمت با اشاره به اینکه سرویس‌های مخابراتی به ویژه دیتا به عنوان نیازهای اساسی در سبد زندگی مردم استان جا گرفته است، اضافه کرد: این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه زود هنگام خدمات مخابراتی پروژه‌های مختلفی با کیفیت بالاتر در نقاط شهری و روستایی اجرا می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا