شهرستان ها

پوستر نخستین شعر «بصیرت سلیمانی» منتشر شد

اردبیل- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی پوستر نخستین شعر «بصیرت سلیمانی» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فراخوان نخستین مسابقه شعر «بصیرت سلیمانی» منتشر شد.

وی با بیان اینکه بیان مسابقه این مسابقه محدودیت سنی ندارد، افزود: نخستین مسابقه شعر «بصیرت سلیمانی» به صورت ۲ زبانه فارسی و ترکی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: شرکت کنندگان تا ۱۲ دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره همراه ۰۹۱۴۴۵۶۶۹۸۲ ارسال کنند.

بحرالعلومی با بیان اینکه علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند حداکثر سه قطعه شعر خود را در قالب‌های سپید، نیمایی و سربست ترکی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند، افزود: نتایج این مسابقه ۱۳ دی ماه اعلام و به نفرات برگزیده بخش‌های مختلف فارسی و ترکی جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هنر شعر به تصویر کشیدن وقایع مهمی در اعصار مختلف است و شهادت آن سردار رشید ضایع بسیار بزرگی برای ملت ایران بود و شعرا باید این واقعه تلخ را به خوبی به تصویر بکشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا