شهرستان ها

پویش «نذر خون برای کرمان» در تبریز کلید خورد

تبریز-با پیشنهاد شهردار تبریز پویش «نذر خون برای کرمان» در پی حادثه تلخ و جانگداز گلزار شهدای کرمان با همکاری سازمان انتقال خون در سطح کشور کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: حادثه تروریستی برای زائران مزار شهید سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان متأسفانه جان تعداد پرشماری از هموطنان عزیزمان را گرفت و صدها تن را مجروح ساخت.

وی افزود: در همین راستا با توجه به نیاز فوری به گروههای خونی مختلف، شهرداری تبریز با راه اندازی پویش نذر خون برای مردم کرمان با هدف تحکیم حس وطن‌دوستی و همدلی بین آحاد مردم اقدام کرده است.

هوشیار با اظهار امیدواری از اینکه شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز ادامه دهنده این پویش مردمی باشند، گفت: مردم ایران همواره در موقعیت‌های مختلف نوعدوستی و وطن‌دوستی خود را ثابت کرده‌اند و این بار نیز استقبال مردمی از راه اندازی این پویش نشانگر تداوم این مشی انسان دوستانه است.

شهردار تبریز تصریح کرد: از اولین لحظه اطلاع رسانی، مسئولان، مدیران و پرسنل شهرداری تبریز در کنار شهروندان در اجرای این طرح خداپسندانه مشارکت داشته‌اند و امیدواریم این پویش تا بهبودی مجروحان این حادثه تدوام یابد.

وی در پایان از همراهی رسانه‌ها در اجرای این پویش مردمی قدردانی کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا