شهرستان ها

پویش «یک وعده با علی(ع)» در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: پویش «یک وعده با علی(ع)» همزمان با سراسر کشور با محوریت اطعام نیازمندان و خدمت‌رسانی محلی در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اصلانی زاویه اظهار کرد: پویش «یک وعده با علی» همزمان با سراسر کشور با محوریت اطعام نیازمندان و خدمت‌رسانی محلی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب این پویش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذای گرم پخت و به عشق امام علی (ع) و برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم، در مناطق محروم استان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، این پویش مردمی در عید سعید غدیر خم با مشارکت بنیاد علوی، گروه‌های جهادی و مردمی، بسیج سازندگی و خیرین در سراسر استان اردبیل اجرایی می‌شود.

اصلانی زاویه ادامه داد: با توجه به اینکه در روایات نسبت به اطعام در غدیر تأکید ویژه‌ای شده و در واقع اوج قضیه سفره‌داری گره‌خورده با غدیر است، این سنت حسنه با استقبال خوب گروه‌های جهادی و مردمی مواجه می‌شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی، در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند و بر خود وظیفه می‌دانند با خدمت‌رسانی به محرومین، مناسبت‌های مذهبی را نیز گرامی بدارند و در روز عید غدیر هم شاهد فعالیت‌های چشم‌گیر و فاخر گروه‌های جهادی استان خواهیم بود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا