شهرستان ها

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان کازرون برگزار می شود

شیراز – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: همزمان با اقصی نقاط کشور و استان فارس، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر کازرون برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا توکل، گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، روز شنبه ۲۶ شهریورماه در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقصد انجام پیاده‌روی روز اربعین در شهر کازرون، حرم مطهر امامزاده سید حسین (ع) است، گفت: شهروندان کازرونی این حرکت را از ۲ راهی دریس به سمت حرم امامزاده سیدحسین (ع) انجام خواهند داد.

سرهنگ توکل با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر شهرستان کازرون و گرم بودن هوا در این ایام، گفت: با هدف حضور حداکثری و رعایت حال شهروندان، زمان آغاز پیاده‌روی ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح درنظر گرفته شده است.

او گفت: پیاده روی اربعین درواقع بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی مسلمانان به ویژه شیعیان است که طی سال‌های اخیر به یک حرکت جهانی بدل شده و گواهی مهم از ماندگاری و پویایی قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و البته ارادت مؤمنان به اهل بیت (ع) است.

فرمانده سپاه کازرون با یادآوری اینکه پیاده‌روی اربعین برای دومین بار در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: هماهنگی‌هایی برای برپایی موکب در طول مسیر پیاده‌روی و ارائه خدماتی به زائران انجام شده است.

سرهنگ توکل از عموم مردم شهرستان کازرون دعوت کرد که در این حرکت معنوی و آئینی حضوری حداکثری و پررنگ داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا