شهرستان ها

پیام‌مشترک‌استاندار و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی شهادت ناگوار آیت‌الله سلیمانی، پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی صادر شد.

در این پیام که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری مهر، ارسال شده، آمده است: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی سال‌های عمر پربرکت خویش را در مسیر اشاعه معارف اسلام ناب محمدی (ص)، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم نقاط مختلف میهن اسلامی سپری نمود.

در ادامه پیام تاکید شده است: مردم‌داری، عطوفت و روحیه تقریبی آیت‌الله سلیمانی در دوران حضور ایشان در استان سیستان و بلوچستان، در اذهان اقشار مختلف شیعه و اهل سنت استان به یادگار مانده و از ایشان الگویی مجسم در امر وحدت اسلامی ساخته است.

در این پیام همچنین آمده است: کلام نافذ و خطابه‌های ارزشمند ایشان در سنگر نماز جمعه شهرستان‌های بابلسر، زاهدان و کاشان، مایه تعالی جامعه و انگیزه معنوی نمازگزاران بود و یاد و خاطر ایشان در اذهان و قلوب مردم، دوست‌داران و شاگردان ایشان باقی خواهد ماند.

در بخش پایانی پیام آمده است: این‌جانبان ضمن تاکید بر مسئولان امر برای پیگیری دلایل و برخورد با عوامل این حادثه ناگوار، شهادت این عالم ربانی و روحانی برجسته را به پیشگاه امام زمان (عجمقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و ملت متدین ایران خصوصاً مردم ولایتمدار مازندران و به خصوص مردم عزیز شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان، دوست‌داران و شاگردان ایشان، تسلیت می‌گوئیم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا