شهرستان ها

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای روزهای آینده در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده آسمان استان صاف و در بعدازظهرها شاهد رشد ابر، افزایش سرعت وزش باد و بارش‌های رگباری خواهیم بود.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بارش‌های رگباری و خفیفی را در روزهای اخیر در برخی مناطق استان شاهد هستیم که چندان قابل ملاحظه نبودند.

وی تصریح کرد: این شرایط تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و طی این مدت آسمان صاف و در بعدازظهرها شاهد رشد ابر و افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه احتمال بارش‌های پراکنده برای امروز بعدازظهر و پنجشنبه وجود دارد ادامه داد: برای پنجشنبه و جمعه وزش شدید باد دور از انتظار نیست و با توجه به اینکه کشاورزان و باغ‌داران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند اگر قصد محلول‌پاشی و سم‌پاشی دارند اوایل صبح بهترین زمان برای این کار است چراکه در ساعات دیگر روز سرعت وزش باد بالا است.

چراغ‌پور بیان داشت: تا اواسط هفته آینده بارش قابل ملاحظه‌ای برای این استان پیش‌بینی نمی‌شود و بارش‌ها بیشتر به‌صورت رگبار و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان وجود دارد.

وی ادامه داد: دما روند افزایش نسبی و تدریجی در پیش رو دارد و امروز صبح خنک‌ترین ایستگاه استان بلداجی با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود و در همان ساعت دمای شهرکرد دو درجه بالای صفر گزارش شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا