شهرستان ها

پیشرفت‌های انقلاب برای نسل جوان تبیین و تحلیل شود

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر بیان و تحلیل پیشرفت‌های نظام برای نسل جوان در راستای جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش استانی طلایه داران تربیت بیان کرد: خانواده، جامعه و مدرسه سه مؤلفه مهمی هستند که نقش اساسی در تربیت افراد جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه پایه و اساس همه پیشرفت‌ها در جهان تربیت صحیح دینی و اخلاقی و در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این موارد، انقلابی بودن هم مهم است، افزود: مربیان پرورشی وظیفه خطیر و بزرگی برای پرورش نسل آینده بر عهده دارند.

به گفته طالبی، در حوزه تربیتی در وهله اول اصل و بنیان هر جامعه مسلمان مبتنی بر تربیت اسلامی بوده و به همین دلیل دشمن در جنگ ترکیبی این حوزه را هدف قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: تاکنون شاید همه ما در جاهای دچار غفلت شده باشیم و اجازه داده‌ایم که دشمن مدیریت اندیشه و تفکر جوانان و نوجوانان را با بهره‌گیری از فضای مجازی و امپراطوری رسانه‌ای بر عهده بگیرد.

طالبی با بیان اینکه دشمن به شدت با مسلمانان، شیعیان و نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‌کند، گفت: زمانی فضای مجازی بر نسل جوان ما تأثیر گذاری مثبت خواهد داشت که مدیریت آن بر عهده ما باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا