شهرستان ها

پیشرفت جامعه در گرو رای مردم/ دفاع از ارزش‌ها اهمیت دارد

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با تاکید بر اینکه پیشرفت جامعه در گرو رای مردم است، گفت: تاریخ ایران اسلامی نشان داده که بین دولت‌ها تفاوت بسیار است لذا اهمیت دارد که به چه کسی رای بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی صبح دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهر ضمن اشاره به انتخابات بیان کرد: خدای متعال می‌فرمایند سرنوشت هر قوی را خود آن ملت تعیین می‌کند و معنای آن این است که یک مردم می‌توانند رئیس جمهوری را انتخاب کنند که خدمت گزار و مردمی و ولایتمدار باشد و مشکلات معیشتی را حل کند و هم می‌توانند کسی را انتخاب کنند که کشور قفل شود.

وی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال اخیر شاهد بوده‌ایم که فاصله بین یک رئیس جمهور تا رئیس جمهور دیگر از زمین تا آسمان است، افزود: وزیر مسکن یک رئیس جمهور می‌گوید مسکن مهر مزخرف بود و ما افتخارمان این است که مسکنی را نساختیم و هشت سال به این امر افتخار داشتند تا جایی که قیمت مسکن چند صد برابر شد و در هیچ محکمه‌ای محاکمه نیز نشدند زیرا از رأی مردم مصونیت دارند و این نشان از انتخاب اکثریت است.

امام جمعه مهدیشهر ضمن اشاره به اهمیت انتخابات بیان کرد: رئیس جمهور دیگری تمام ایام هفته می‌دود تا گره‌های سنگینی را باز کند پس این نشان می‌دهد که دو مسیر و سرنوشت در پیش روی ملت بزرگوار ایران است که یکی پیشرفت و دیگری پسرفت است.

بارانی با بیان اینکه سرنوشت ملت در دست آنها است، گفت: اینکه مردم به چه کسی رأی دهند یکی از مهمترین موضوعات امروز جامعه است اینکه مردم به کسی رأی دهند که ارزش‌های دینی در جامعه بماند ارزش‌هایی مانند حجاب و معنویت و … و یا سرنوشت به طرز دیگری رقم بخورد.

وی با بیان اینکه کسانی ممکن است بگویند که من مخالف برخورد با بدحجاب‌ها هستم لذا باید از او پرسید که فرض کنید دختری بدون روسری در خیابان حاضر می‌شود و فردا کم کم بلوز خودش را هم در می‌آورد چه کسی می‌خواهند چیزی بگوید؟ آیا نباید با این مسئله قانونی برخورد شود؟ بیان کرد: دفاع از ارزش‌ها اهمیت دارد و رأی ما یکی از راه‌های همین دفاع است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا