شهرستان ها

پیشرفت های دولت مردمی در سرعین چشمگیر است

سرعین – فرماندار شهرستان سرعین گفت: خدمات ماندگار دولت سیزدهم در حوزه های مختلف در شهرستان سرعین چشمگیر است.

باقر باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پیشرفت‌های دولت مردمی در سرعین چشمگیر است، اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد عملکرد مجموعه دولت سیزدهم در شهرستان سرعین به نسبت ۱۰ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی گفت: تعریض و بهسازی راه‌های ارتباطی، بازگشایی مسیرهای سنتی اغلب روستاها و خروج از بن بست به منظور تسهیل تردد اهالی و گردشگران در راستای توسعه متوازن و انتفاع روستائیان از گردشگری روستایی، بازگشایی مسیرهای عشایری نمونه‌های از خدمت رسانی دولت مردمی در شهرستان سرعین بود.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: تبدیل تمامی سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار که شهرستان سرعین به عنوان پایلوت انتخاب و این مهم با ارتقای زیرساخت لازم و تثبیت برق پایدار انجام گرفته است.

باقرزاده بیان کرد: بازگشایی کمربندی پیامبر اعظم (ص)، شروع پروژه پل بزرگ و مهم کمربندی شهر سرعین، حمایت از سرمایه گذاران، احیای پروژه‌های راکد و سایر اقدامات مهمی که با یک نگاه در چهار گوشه شهرستان قابل رویت است.

رییس شورای اداری شهرستان سرعین با بیان اینکه آیت الله رئیسی عمر و زندگی خود را شبانه روزی وقف مردم کرده بود، خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی اراده‌ها و تداوم راه را برای رشد و تعالی ایران قوی بیشتر از قبل کرد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه دادن راه شهدا است، اضافه کرد: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات هشتم تیرماه، زمینه‌ساز تداوم راه و اقدامات مؤثر و سازنده شهید جمهور است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا