شهرستان ها

پیشرفت و سهولت در کار با فرهنگ تعامل صادقانه با مردم تحقق می‌یابد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان گفت: پیشرفت و سهولت در کارها با فرهنگ تعامل صادقانه با مردم تحقق می‌یابد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای حمید کوزه‌گرها مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: واقع‌بینی در مدیریت معیشت مردم در حوزه تأمین اجتماعی از مسائل مهم است و شاید خیلی‌ها این واقع‌بینی را ندارند و این واقع‌بینی که نشد وعده‌هایی را می‌دهند که در نهایت موجب یاس و ناامیدی مردم می‌شود.

وی تصریح کرد: جا دارد با مردم صادقانه تعامل کنیم و اطلاعات صحیح و واقعی به مردم بدهیم و اگر صادقانه با مردم تعامل کنیم، مردم حامی و همراه ما در رفع مشکلات می‌شوند و در نتیجه سرعت حل مشکلات افزایش می‌یابد و مسیر آسان‌تر می‌شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: لازم است حقوق پرداختی و افزایش‌ها بر اساس واقعیت‌ها و بر اساس بررسی‌های دقیق از نیازهای ضروری مردم باشد و حقوقی که به بازنشستگان پرداخت می‌شود با هزینه‌های زندگی مردم سنخیت داشته باشد و اگر تورم برهم‌زننده است، می‌بایست پیش‌بینی‌های آن صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امیدواریم با همکاری سایر مدیران استان و۰ فرهنگ تعامل صادقانه با اقشار مردم، کار را به نحو مطلوب پیش ببرید و شاهد تحولات عظیم و سهولت در خدمات‌رسانی به مردم در این عرصه باشیم

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا