شهرستان ها

پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه های سفر دولت به مازندران

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران پیشرفت کلی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را ۶۷ درصد ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: تاکنون هفت هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان معادل ۴۱ درصد از اعتبارات سفر به استان محقق شده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ استان گفت: ۱۷۶ مصوبه با ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این سفر به تصویب رسید.

وی با اظهار اینکه ۵۰ درصد این اعتبارات از محل بودجه عمومی باید محقق شود، گفت: تاکنون ۵۵ درصد منابع از محل بودجه عمومی تأمین و محقق شده است و اکثر تخصیص‌ها نیز به صورت نقدی بوده است.

فتح الله پور یادآور شد: همچنین از محل منابع داخلی و تسهیلات نیز دو هزار و ۴۶۷ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد که معادل ۲۷.۷ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان مازندران ادامه داد: از محل سایر منابع نیز شامل مولدسازی اعتبار قابل توجهی محقق نشده است.

فتح الله پور گفت: سهم دولت از محل بودجه عمومی ۵۵ درصد محقق شده و بیشترین اعتبارات تخصیص یافته نیز مربوط به راه و شهرسازی معادل دو هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: از اعتبارات وزارت نیرو نیز دو هزار و ۱۸ میلیارد تومان و ۳۸۵ میلیارد تومان از اعتبارات جهاد کشاورزی محقق شده است.

فتح الله پور یادآور شد: تاکنون از محل اعتبارات استانی ۱۵۷ میلیارد تومان از ۶۵۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است و از کل مصوبات ۴۶ مصوبه ۱۰۰ درصد اجرایی شد و تعهدات ۱۲۳ مصوبه نیز عملیاتی شد و ۷ مصوبه نیز در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران پیشرفت کلی مصوبات سفر را ۶۷ درصد ذکر کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا