شهرستان ها

پیشرفت ۸۵ درصدی انبار دارویی کبودرآهنگ

همدان- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت انبار دارویی در شهرستان کبودرآهنگ با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد از مطالبات جدی مردم منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح‌الله توسلی به ساخت اورژانس بیمارستانی با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال در کبودراهنگ اشاره و اظهار کرد: این طرح یکی از خواسته‌ها و مطالبات جدی مردم این منطقه در سالیان متمادی بود که با پیگیری‌های فراوان تأمین اعتبار شده همچنین با پیگیری‌های انجام شده ارائه خدمات در درمانگاه مهاجران نیز شبانه روزی شد.

وی ادامه داد: مکاتبات و اقدامات اولیه برای ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در شهرستان کبودرآهنگ انجام شده و مسئولان وزارت بهداشت در حال تکمیل مطالعات برای دریافت ماده ۲۳ هستند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس افزود: ۱۰ خانه بهداشت در روستاها و مناطق محروم این ۲ شهرستان از جمله روستای ساری قمیش در بهار، جزوان، طراقیه، قباق تپه در کبودرآهنگ در حال ساخت است.

توسلی خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه «لاپاراسکوپی» با هزینه‌ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال تهیه شده که به زودی تحویل بیمارستان آیت الله بهاری می‌شود و اقدامات لازم برای تأمین یک دستگاه سی تی اسکن نیز برای این بیمارستان در حال انجام است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا