شهرستان ها

پیش بینی درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی از محل فروش اموال مازاد دولت

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: پیش بینی ما بر این است که در سال جاری تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای استان از محل فروش اموال مازاد دستگاه ها درآمد محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده صبح سه شنبه در کارگروه مولدسازی استان اظهار کرد: یکی از منابع در آمدی دولت در قانون بودجه سنواتی از محل فروش اموال مازاد غیر منقول دولت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ما در کشور تعداد زیادی پروژه عمرانی نیمه تمام داشتیم که اگر برای سال‌های متمادی همه بودجه ملی صرف اتمام آن بشود باز هم همه این پروژه‌ها به پایان نمی‌رسید.

عباس زاده گفت: یکی از راه‌های درآمدزایی برای تأمین اعتبار اتمام این پروژه‌ها و برخی از تعهدات مالی دولت از سنوات گذشته مولد سازی دارایی‌ها و اموال غیر منقول دولت بود.

وی با تأکید بر اینکه البته در خراسان جنوبی اموال مازاد به آن معنا که در برخی استان‌ها مطرح است، وجود ندارد، اظهار کرد: با این وجود طبق قانون اموال مازاد شناسایی و در مزایده به فروش خواهد رفت و درآمد آن برای اتمام پروژه‌ها به استان برگشت می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: پیش بینی ما بر این است که در سال جاری تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان برای استان از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌ها درآمد محقق کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا